‌‌ ‌‌ هایی

هایی

شنبه 18 ارديبهشت 1400
12:28
_Captain_TS

چند روز پیش یکی درمورد اشتباهات من توی رفاقتم میگفت..

داشتم فکر میکردم چقدر درست میگه و چقدر من میدونم همشو و چقدررر داره هر بار ثابت میشه

اما چیزی که نمیفهمم چرا هر بار باید تکرارش کنم این سیکلو! چطوری میتونم مانع شم.. کدوم جزءِ که باید حذف شه و من چطور میتونم از شر این بی حد و مرز بودنم تو صحبت با آدما خلاص شم!

این یه عیب بزرگه ! خیلی بزرگ

چون طرف مقابل ممکنه خیلی اسیب ببینه و من برام عادیه صمیمی بودن و برای اون نیست!

ولی این علاقم به شناخت ادما و کمک کردن بهشون واقعا ترمز نداره و از دسترسی من خارج میشه .. کنترلش سخته برام

نمیفهمم چطور میرسم به اونجا که نباید

و کاش بتونم تغییرش بدم

حداقل توی دنیای مجازی!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سلام.خوش اومدید ترنس اف تو ام هستم و 19 سالمه . وبلاگ قرار نیست آپ شه!! شاد باشید !
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به TS | F2M است. || طراح قالب avazak.ir